Pokud se aplikaci identifikace některého subjektu nezdaří, zobrazí se chyba pod jménem příslušného subjektu a nelze přejít k dalšímu kroku při přípravě podání:
V případě chyby doporučujeme nejprve zkontrolovat zadané identifikační údaje (jméno, příjmení, rodné číslo). Pokud byly údaje zadány správně a identifikace se přesto nezdařila, je nutné pro subjekt zadat identifikátor osoby (BSI) zjištěný v Ověřovacím portálu:
•přihlaste se do Ověřovacího portálu,
•zadejte jméno, příjmení, typ a číslo dokladu ověřované osoby a klikněte na tlačítko „Ověřit osobu“,
•zjištěný „Identifikátor nalezené osoby“ zkopírujte do schránky:
•vraťte se zpět do aplikace Návrh na vklad,
•u subjektu klikněte na tlačítko Zadat BSI a vložte ze schránky identifikátor nalezené osoby.
Detailní popis identifikace osoby pomocí Ověřovacího portálu je popsán v jeho uživatelské příručce.